Başlıca Eğitimlerimiz

Işık Üniversitesi

Işık Üniversitesi Dijital Pazarlama Eğitimi

 

Eğitim Tarihi ve Süresi : 22.02.2014 (Cumartesi) 23.02.2014 (Pazar)  2 Gün
Eğitim Saati : 10:00 - 18:00 
Hesap Numarası, Ödeme Bilgileri :
   FMV Işık Üniversitesi Akbank Maslak Şubesi (645 Şube Kodu)
IBAN NO:  TR68 0004 6006 4588 8000 0502 80 Açıklama: SEM .............TC nolu katılımcı Adı soyadı


Telefon : (0212) 286 49 15
Fax : (0212) 286 49 13
E-Mail : Bu e-Posta adresi istek dışı postalardan korunmaktadır, görüntülüyebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir
Web : www.isikun.edu.tr/sem
Adres : Büyükdere Caddesi No: 194 34398 Maslak/İstanbul

EĞİTİM İÇERİĞİ

Program Süresi:

16 - 20 saat

Genel Amaç, Hedef Kitle ve Yaklaşım:

Günümüzde E-ticaret ve İnterneet sektörünün her geçen gün trendi artarken, Dijital pazarlama ve E-Ticaret yöntemini bilmeyen firma ve kişiler çok fazla sayıdadır.Firmalar ve kişilere atılması gereken adımları ve izlenmesi gereken yolları göstermek Dijital Pazarlama ve E-Ticaret Eğitimi’nin başlıca amacını oluşturmaktadır. Bu eğitimin hedef kitlesini, yeni başlayanlar, bu dalları merak edenler, yeni iş arayışı içerisinde olup, kendine yeni alan belirleyenler, benzer işlerde görev alanlar ile birlikte bilgilerini tam profesyonel seviyeye çıkarmak isteyenler, E-Ticaret projesi olanlar veya açmak isteyenler, ne gibi proseslerden geçeceğini bilemeyen veya işini profesyonelleştirmek isteyenler, benzeri işlerde çalışıp, eğitim sonrası kazancını ve kariyerini yükseltmek isteyenler oluşturmaktadır.

İçerik

Dijital Pazarlamayı Öğrenelim

  • Dijital Pazarlama Nedir?
  • Dijital Pazarlama Terminolojisi (CPC, CPA, CTR, ROI vb…)
  • Dijital Pazarlamanın Elementleri Nelerdir?

SEO (Search Engine Optimization) Hakkında Herşey ve Kanunları

  • SEO Nedir? Kuralları Nelerdir? Nelere Dikkat Edilmeli?
  • Doğru Meta Kullanımı, Title ve Alt Kullanımının Önemi
  • Bir Kelimede SEO Nasıl Yapılır
  • E-Ticaret Sitesinde SEO Kuralları
  • SEO Toolları Nelerdir?
  • Link İnşaası
  • Google WMT Site Kayıt ve Optimizasyon
  • Canonical ve Önemi
  • Backlink Nedir? Nasıl Yapılır? Uygulamalı Backlink Alımı
  • Uygulamalı Olarak Bir Sitenin Optimizasyonu
  • Kullanılması Gereken Tool ve Programlar
  • Arama Motorlarına Kayıt
  • Backlink, Offpage, Onpage Kavramları

SEM (Search Engine Marketing) Arama Motoru Pazarlaması

  • Google Adwords'e Giriş, Hesap Nasıl Açılır
  • Google Dönüşüm Kodlarının Oluşturulması ve İmp.
  • Remarketing, Dinamik Search, Search Remarketing GDN Gibi Adwords Silahları
  • İçerik Denemeleri Kullanımı (Web Sitesi Optimize Edici)
  • Hedefleme ve Yönetimi
  • Adwords Editör Kullanımı, Sırları ve Merak Edilenler
  • Google Kampanya Kurgusu Nasıl Olmalı, Strateji ve Optimizasyon
  • Google Analytics Kurulumu ve Kullanımı
  • Adwords ile Analytics'in Birbirine Bağlanması, Kampanya Optimizasyonu
  • Google Adwords Kampanya Yönetimi
  • Adwords Açısından Doğru Landing Page'in Önemi

SMM (Sosyal Medya Pazarlaması) Pazarlama ve Stratejileri

  • SMM Nedir? Nasıl Yönetilir? Nelere Dikkat Edilmeli?
  • Sosyal Medyanın Pazarlama Açısından Önemi
  • Google + İçin Markaların Önemi, Doğru Kullanımı
  • Hangi Zamanda, Hangi Sıklıkla Paylaşımlar Yapmalıyım?
  • Facebook Kampanya Kurgusu Nasıl Olmalı, Strateji ve Optimizasyon
  • Facebook Reklamlarını Yönetmek

Affiliate Network

  • Affiliae Networkler Nelerdir? Nasıl Çalışılınır ve Fayda Sağlanılır
  • Affiliate Network'lerde Reklam Yönetimi, Dikkat Edilmesi Gereken Şeyler
  • Affiliate'deki Çalışma Modelleri Nelerdir
  • Gol Yememek İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

E-Mail Marketing

  • E-Mail Marketing Nedir?
  • Etkili E-Mail Marketing Yapabilmek İçin Gönderim Frekansı ve Tasarım Tüyoları

Mobil Pazarlama

  • Mobil Pazarlama Nedir, Nasıl Yapılır, Nelere Dikkat Edilmeli
  • Mobil SEM, SEO ve Uygulamaları

Growth Hacking

  • Growth Hacking Nedir? Nasıl Kullanılır
  • Growth Hacking ile Gelirinizi Artırın
  • Growth Hacking Yöntemleri

Nöro Marketing

  • Nöro Pazarlama ve Dijital Pazarlama Sentezi
  • Dijitalde En Etkili Nöro Pazarlama Stratejileri

 

 

Yıldız Teknik Üniversitesi

Eğitim 3 Farklı Model'de verilmektedir. Bunların hepsini aynı anda alabileceğiniz gibi, ayrı ayrı da alabilirsiniz. Eğitim Konularını aşağıda bulabilirsiniz. Eğitim Ücretleri için ise Buraya tıklayınız.

Dijital Pazarlama Eğitimi

 

Modül 1: Dijital Pazarlama ve Altın Kuralları Eğitim İçeriği
Dijital Pazarlama Etkileşimi
 Pazarlama, Satış, E-ticaret, Dijital Marka Yönetimi
 Entegre Pazarlama İletişimi
 Stratejik Pazarlama Planlaması
 Segmentasyon, Hedefleme, Konumlanma
 Off-line ve Online pazarlama iletişminin koordinasyonu
 Dijital Pazarlama İletişiminin  Unsurları
 İnteraktif iş modeli yaratmak
 Online İtibar Yönetimi
Dijital Pazarlamayı Öğrenelim
 Dijital Pazarlama Nedir?
 Dijital Pazarlama Terminolojisi (CPC, CPA, CTR, ROI vb…)
 Dijital Pazarlamanın Elementleri Nelerdir?
SEO (Search Engine Optimization) Hakkında Herşey ve Kanunları
 SEO Nedir? Kuralları Nelerdir? Nelere Dikkat Edilmeli? SEO'da 54 Altın Kural
 Doğru Meta Kullanımı, Title ve Alt Kullanımının Önemi
 Arama Motorlarına Kayıt
 Backlink, Offpage, Onpage Kavramları
SEM (Search Engine Marketing) Arama Motoru Pazarlaması
 SEM Nedir? Nasıl Yapılır? Stratejileri Nelerdir?
 Google Adwords'e Giriş, Hesap Nasıl Açılır? Kampanya Yönetiminde Etkin Uygulamalar
 İlk Adwords Kampanyanız ve Reklamlarınız Nasıl Olmalı
 Google Web Sitesi Optimize Edici ile Conversionu Artırmak
SMM (Sosyal Medya Pazarlaması) Pazarlama ve Stratejileri
 SMM Nedir? Nasıl Yönetilir? Nelere Dikkat Edilmeli?
 Sosyal Medyanın Pazarlama Açısından Önemi
 Google + İçin Markaların Önemi, Doğru Kullanımı
 Paylaşımlarda İçin Temel Kurallar.Paylaşım Yapma Zamanı ve Sıklığı
 Doğru Hedef Kitleli Marka Topluluğunun Oluşması
 Facebook Sayfası Nasıl Açılır?
Affiliate Network
 Affiliate Networkler Nelerdir? Nasıl Çalışılınır ve Fayda Sağlanılır
 Affiliate Network'lerde Reklam Yönetimi ve Çalışma Modelleri Nelerdir
 Gol Yememek İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
E-Mail Marketing
 E-Mail Marketing Nedir ve Entegre Pazarlamadaki Önemi?
 Etkili E-Mail Marketing Yapabilmek İçin Gönderim Frekansı ve Tasarım Örnekleri
 Mailing'lerde Kullanılacak Dil Nasıl Olmalı ve Hedef Gönderim Listerinin Oluşturulması
Mobil Pazarlama
 Mobil Pazarlama Nedir? Nasıl Yapılır? Nelere Dikkat Edilmeli?
 Mobil SEM, SEO ve Uygulamaları



Modül : 3. İleri Düzey SEO, SEM, SMM ve E-Ticaret Eğitim İçeriği
SEO Nasıl Yapılır Öğrenelim
 SEO Kavramı Nedir ve Nasıl Yapılır? E-Ticaret Sitesinde SEO Kuralları Ve Toolları Nelerdir?
 On Page ve Off Page SEO Nedir? Nasıl Yapılır?, Ping Nedir ve Nasıl Yapılır
 Bir Sitenin SEO Analizi Nasıl Yapılır? Doğru Anahtar Kelime Seçimi, Arama Trendine Göre SEO
 Haritalı Aramalarda Öne Çıkabilme Teknikleri ve Önemi
 Google WMT Site Kayıt ve Optimizasyonu. Canonical ve Önemi
 Link İnşaası, Backlink Nedir? Nasıl Yapılır? Uygulamalı Backlink Alımı
 Uygulamalı Olarak Bir Sitenin Optimizasyonu
SEM'in Enleri
 Google Kampanya Kurgusu Nasıl Olmalı, Strateji ve Optimizasyon
 Google Analytics Kurulumu ve Kullanımı
 Adwords ile Analytics'in Birbirine Bağlanması, Kampanya Optimizasyonu
 Google Dönüşüm Kodlarının Oluşturulması ve İmp. 
 Remarketing, Dinamik Search, Search Remarketing GDN Gibi Adwords Silahları
 İçerik Denemeleri Kullanımı (Web Sitesi Optimize Edici)
 Şehir, Ülke, Cinsiyet vb. Hedefleme 
 Reklamların Doğru Hedef Kitleye Gönderilmesi, Yandex Reklamları ve Yönetimi
 Adwords Editör Kullanımı, Sırları ve Merak Edilenler
SMM de Altın Kurallar
 Facebook Kampanya Kurgusu Nasıl Olmalı, Strateji Ve Optimizasyon, Reklamları Yönetmek
 Twitter, Linkedin Reklamlarını Yönetmek
 Doğru Mail Şablonu Nasıl Olmalı? Mailing Gönderim Sıklığı Ne Olmalı? Nelere Dikkat Edilmeli
 Hedef Kitlenizi Nasıl Belirlersiniz?
 Google Analytics Ve Trends Kullanımı,
 Tüm SEO ve SEM Toolları, SEOMOZ,  Socialbackers, Kullanımı
E-Ticaret Operasyonları
 Planlama, İçerik Yönetimi, Finans, Müşteri Sadakati, Yazılım Geliştirme
 CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), Lojistik, Satış Sonrası Hizmetler
 Yazılım Geliştirme, Satış, Satınalma, Dijital Pazarlama, Telefonla Satış-Pazarlama
 Veri Madenciliği, Ölçümleme, Raporlama, Değerlendirme
Operasyonel Enstrümanlar
 ERP, CMS, Analytics, Sosyal Medya, Google Toolları, Pazarlama Elementleri
E-Ticarette Sondaj
 Negatif ve Pozitif Sondaj
Müşteriyi Ne kadar Anlıyoruz
Sayfalarımızın Dili Olsaydı Bize Ne Derdi?
Yeni Trendleri Takip Etmenin Yolları…
En Büyük Patron Rakamlar…
Hangi İstihdam Stratejisi
E-Ticarette Asla ve Daima
Hangi Bütçe ile Hangi E-Ticaret Modeli
E-Ticarette Tasarruf Yöntemleri
Katılımcıların Projelerinin İncelenmesi
Pazar Analizi (Örnek Vaka Çalışması)
Google Toollarının Operasyona Faydaları, Günlük Hayatta Kullanımı

Sosyal Medyada Paylaş!

FacebookTwitterDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksLinkedin
  • Sosyal Medya Kulübü
  • SEM, SEO, Google Analytics
  • Adwords, E-Ticaret, Dijital Pazarlama

Bize Ulaşın

E-mail  : info@dijitalpazarlama.com.tr

GSM : +90 533 418 44 28

Bizi Takip Edin!

Bizi Takip Edin! Linkedin Dijital Pazarlama GünlükleriDijital Pazarlama Twitter

E-Bültene Üye Ol!